Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2009 20:17 - “FARMVille”, или как се отглеждат тикви във Фейсбук
Автор: aquilla Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4001 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 20.01.2010 19:03



Регистрирах се във Facebook. Ровнах в официалния форум, направих си акаунт за ферма. Разпратих сума ти имейли и покани за съседство- за да увелича двора на фермата си, теглих от акаунта 20 000 точки кеш и стартирах...Подсигурих се даже със Slash key. Отзоваха се юзърите Frost, Elina, Ariel, Slayer, Warrier- тез ми станаха комшии. Има и други желаещи за комшии, но засега им давам Ignore.

  Време пък се случи прекрасно, мозилата не се е сбъгвала от 5 дни, условия само за оране.

Разорах си фермата- 20 на 20 мегапиксела... Купих си трактор от админа и разсад. Секакви зеленчуци... От боба и аспарагусите се печелят най-много левъли и експириънси. Програмистите пускат за един уикенд на промоция супер-ягоди, които струват 10 стотинки, растат за 2 часа и ти дават после 100 точки.

  Горивото си купувам от маркета, където си купувам разсадите. Понякога  върви с трактора, онзи ден гледам- и harvester-и предлагат вече, за събиране на реколтата. Ама не ми стигат още точки и нива за харвестър. Когато купувам Fuel- нафтата де,  свършва като изора  5-6 мегапиксела, и после си купувам нов  Fuel.

  Получих две бели крави като подарък от комшиите. Ама по-на далавера са кафявите. Щото дават шоколадово мляко, обаче са кът. Кофтито е, че не можеш да трансформираш бяла крава- в кафява. Гледам при Warrior и Elina- овце. Откъде ги барнахте бе, питам ги. Elina ме светна: “Значи, губят ги другите геймъри. Следиш си съобщенията на Wall- Стената, и като светне съобщение "Една черна овца се е изгубила във вашата ферма. Ще й помогнете ли?"- даваш Accept, и я гепваш веднага. Ама трябва, вика, да си бърз, щото другите комшии не спят и може да иде у техните ферми. Черните овце също са на далавера. Ariel каза, че като събера още точки, овците ще почнат да акат корнфлейкс...

  Тъй, лека-полека, къде събрах, къде откраднах, къде купих и кокошки, и прасета, и две кончета...

Хубавото е, че не трябва да се хранят. През различен период от време за различните животни ги доя, събирам яйцата, млякото, перушината и конския косъм, а от прасетата трюфели, от кафявите крави шоколадово мляко и вълна. Докато нахраня кокошките, овците, кончето, ожъна и засея навсякъде, те минали 3 часа поне. Моя старец- дядо ми де,  каза, че кравите не дават вълна, и че тиквите не се пръскат... Кой го пита. Той и хабер си няма от плейстейшън, нет и фейсбук.

 

  Обаче, зеленчуците си искат работа... Чакам да ми стане реколтата, обирам я, трия всички квадратчета, остава само зелена площ, презареждам играта. Садя наново домати и тикви. Навивам си алармата за да поливам нощем доматите... Като мръдна някъде- давам Remind на комшулука да ми полива доматите и тиквите, за да не идат зян. Всяка нощ крави и тикви сънувам...

Напоследък забелязвам някакъв Error. Някой ми обира доматите. Краде ги бе... Zoom-вах няколко пъти, дебнех... мисля че е Frost, щото не ебава много-много да ми полива тиквите, но той отрича. Няма да спя и тая нощ, но ще го хвана...

  Хвърлил съм око и на голямата къща с басейна. Но, вчера разбрах, че вече не е available. Оказа се, че голямата къща на 70-о ниво вече е на някакъв спамер... Няма как да не е спамер, защото играта има засега 50 нива и това е най-голямата къща която е видима за всички нива, но се отключва за купуване чак на 34-то. Не е възможно тоя капут да е стигнал до 70-то ниво, дори и ако го имаше, защото играта е сравнително от скоро и при темповете на сеене, жънене и печелене на пари, не може да се стигне дотам!

  Баси. Не стига, че има тази къща, ами и три оранжерии. Как ли е събрал толкова пари?... Е това е абсолютен чийтър. Мами на поразия !!!  Аз съм на 33-то ниво с 86,385 точки и още не съм събрал пари за къщата, а по цял ден копам, жъна и събирам постоянно. А той с 27 000 – къща с басейн.    Няма как да стане тая работа по легалния начин на игра.

Хем ме е яд, хем стария, дядо ми де, пак почна да се заяжда. Казва, че от много висене на компютъра щели да  ми се спарят мъдурите.

Глупости !

И да се спарят- Slayer, съседа, ще ги полее.

И ще мина на следващото ниво.


 


Тагове:   фейсбук,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. catforlife - Чудя се аз какво всички са се юрнали ...
29.09.2009 20:20
Чудя се аз какво всички са се юрнали да играят...
ахахах!
Явно е голяма зарибявка:))))
Много забавно:)))))))))
цитирай
2. kapricia - :о)))
30.10.2009 10:45
Аз така и не й схванах идеята на тая игра. Както и на останалите във facebook-а между другото. Освен за убиване на време (очевидно много време), май друга полза от тях няма. Да не говорим пък за чувалите сърчица, целувки и други такива нещица, които откривам пратени към мен, всеки път, когато вляза.
цитирай
3. aquilla - :-))
02.11.2009 21:06
Това е "скритият нагон" на българина към земеделието, неговата извечна привързаност към ароматния дъх на земята. Имаше един виц за чукчата дето му дали апартамент...Моделът- импринтинг се копира и възпроизвежда от подсъзнателното към съзнателното. Между впрочем, сестра ми иска да ме удуши...щото и тя има градина там:-))
цитирай
4. chervenata - Докторе
28.11.2009 23:03
хептен полуде!
Една в един женски форум по повод същата игра, питаше от де да си набави тор!:)) Рекох и - вземай камион и ела на село два три тона ще ти дам да си изгребеш!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: aquilla
Категория: Лични дневници
Прочетен: 168151
Постинги: 36
Коментари: 60
Гласове: 540
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930